Alla inlägg den 26 februari 2014

Av bella bexell - 26 februari 2014 20:25

Idag har varit en riktigt dryg dag i skolan.. Jag, Adela, Moa och Ebba hade redovisning på biologin och var väldigt oförberedda men vi gjorde ändå de bästa av situationen. Sen var jag tvungen att vara kvar på läxhjälpen efter skolan pågrund av att jag har väldiga problem med matten..
När jag skulle åka hem med pappa var jag så trött att jag somnade och r jag kom hem va jag fortfarande lika trött men Mattias(min farbror) kom över och skulle se på hockey så han fråga om vi skulle ut och övningsköra lite så de gjorde vi. Och de gick faktiskt bra!! :D han va bättre lärare än mamma och vi bråkade inte en enda gång så han kommer nog få stå ut med mej i förarsätet ett tag till:)
Han köpte även marabouoreo till mej som belöning :') <3

Ovido - Quiz & Flashcards