Alla inlägg den 16 december 2014

Av bella bexell - 16 december 2014 11:01

Nu är vi äntligen inne i sista veckan innan jullovet!
Helgen spenderade jag hemma med familjen och vi va en sväng inne i stan och träffade morfar och så tittade vi också på Alex när han hade uppgradering. På söndag eftermiddagen strax innan jag skulle åka tillbaka så kom pappa hem från en kryssning och hade köpt med den här till mej

Luktar såå gott! Tack pappa.
Sen igår kväll så va i stort sett hela klassen här och hade julavslutning typ. Vi fikade och lekte massa lekar, jag vet inte va alla andra tyckte men jag hade kul!
Idag är de tisdag och Carolina och jag ska hålla i ett musikquiz på matten. Mohaha vi kommer äga!

Och imorgon eller på torsdag kommer mamma hit!!! :D bästa mamma <33

Måste även lägga till en charmig bild på Alex och morfar när de diskuterade att de skulle till Las vegas för att spela poker. Ingen av de är speciellt bra på engelska och de viktigaste att ha med sej var pulvermos. De blir nog en lyckad resa, tror ni inte?

Ovido - Quiz & Flashcards