Alla inlägg under april 2014

Av bella bexell - 6 april 2014 18:07

Ni sitter jag i bilen igen på väg hem från favorit staden Göteborg. Vill alltid vara här!
Idag va jag iallafall där för att dela i Maries talangtävling som heter star Ljuvatoner och där samlar man även in pengar till ung cancer vilket är jätte fint gjort tycker jag! Jag sjöng "I will be here" men gick inte till semifinal, men jag är nöjd ändå.

Av bella bexell - 2 april 2014 15:51

              Lite romantiska pics så här på våren<3

Av bella bexell - 1 april 2014 21:42

1 april är snart över och jag har faktiskt inte blivit lurad!! :D det största skämtet under dagen måste varit att jag faktiskt va ute och sprang med Alex fotbollslag och även körde lite styrka, HELT SJÄLV!?

När jag vaknar imorgon är det bara 16 dagar kvar tills jag fyller år, alltså bara 16 dagar tills jag får min nya mobil!

Ovido - Quiz & Flashcards