Alla inlägg under januari 2014

Av bella bexell - 16 januari 2014 11:31

Igårkväll fick jag två jätte roliga besked! Eftersom det inte är offentligt ännu eller vad man ska säga men jag kommer berätta så småningom :D
Jätte spännande är det iallafall!

Av bella bexell - 14 januari 2014 21:25

Idag har varit en väldigt bra dag! Både Moa och Filip har kommit tillbaka från Spanien och Ebba och Adela kom ju tillbaka frön kläppen igår då även Hanna och Melinda va tillbaka.
När Moa då kom till skolan idag hade hon med lite presenter och försenade julklappar till mej.
Ett armband och ett par solglasögon. Passande eftersom vi åker till Egypten om två veckor ;)

Av bella bexell - 11 januari 2014 20:37

Har haft 2 jätte mysiga dagar med Mathilda!
Vi har invigt det nya badkaret i det nya badrummet, lyckades då ta sönder mina högtalare på mobilen då har inget ljud... Menmen
Sen idag har vi varit inne i stan på km. Vimmerby vann i finalen mot Gullringen med 3-1

Bilder från igår:)

Av bella bexell - 9 januari 2014 20:16

På väg hem från Göteborg och Marie på Ljuvatoner. Har varit och spelat in en schlagerlåt som jag ska ha om jag kommer med på schlagerstjärnan nu i vår.
Idag är det även Filips 16årsdag, stort grattis till honom! <3

Av bella bexell - 8 januari 2014 21:15

Klarat mej igenom hela första dagen i skolan och även ett Friskispass med mamma inne i stan. Skönt att komma igång lite igen.
Har även kollat på nya pll avsnittet och säger bara de att de är sevärt! De är hela serien så om du inte kollar på pll så gör de!

Av bella bexell - 7 januari 2014 21:59

Jaha sista dagen på jullovet och det avslutades med en promenad med lillebror :)
Nu har jag bäddat ner mej i sängen och inväntar sömnen och taggar skridsko åkning imorgonbitti!.. Som jag älskar SÅ

3/1

Av bella bexell - 4 januari 2014 17:34

Blev en sväng till Linköping med familjen och jag lyckades som vanligt komma hem med aningen mindre pengar än jag åkte dit med..
Dagens inköp blev,
Svarta chinos från cubus(syns dåligt på bilden), bikini från cubus, klänning från Gina tricot, stickad tröja den Lindex och en tröja från Vero moda

Av bella bexell - 3 januari 2014 18:31

ÄNTLIGEN har vi bokat utlandssemester till Egypten igen! Det är över ett år sen jag var där senast och jag längtar så extremt mycket tillbaka!

Så mellan den 30januari och den 6februari så kommer familjen,jag och min favorit kille ligga och njuta i solen.

Lägger upp några bilder så ska ni få se på det underbara paradiset! ;)            

Ovido - Quiz & Flashcards