Alla inlägg under september 2013

Av bella bexell - 9 september 2013 20:32

Har hunnit med att springa en sväng, gjort spanska läxa, kollar nu idol och sen ska jag göra lite so:läxa efter som vi har "mini prov" imorgon.. Tagga dåråå

Av bella bexell - 6 september 2013 14:40

Lite bilder från Birka paradise och stjärnskott finalen

Av bella bexell - 5 september 2013 07:39

Idag är de dags! Vid 11.00 far vi mot huvudstaden för riksfinalen i stjärnskott! Så igår va jag och klippte mej, fixa naglarna och ögonbryna, såååå laddad!

Håret från igår:) de höll tyvärr inte tills idag :/

Av bella bexell - 4 september 2013 09:22

Jaha imorgon ska jag upp till stickholm gör stjärnskott finalen och här ligger jag nerbäddad i soffan och mår piss.. Hur lyckas jag alltid med allt jag inte ska?

Ovido - Quiz & Flashcards