Alla inlägg under juni 2013

Av bella bexell - 21 juni 2013 14:15

Filip och jag va på lager 157 och precis när de är hans tur att betala så går brandlarmet för då har blixten slåt ner i byggnaden.. Så han fick inga kläder och vi fick cykla tillbaka till husvagnen i regn..
Värsta kombinationen, cyklar och regn!

Av bella bexell - 20 juni 2013 18:53

Jaha nu är officiellt, har klarat fotbollsskolan och nu ska jag med Filip till Västervik oh fira midsommar.

Av bella bexell - 18 juni 2013 20:43

Har nu klarat av halva veckan nere på fotbollsskolan, och de går helt okej tycker jag. Ett plus i kanten är ju att man jobbar på brännan medans man "jobbar".. Imorgon ska vi göra påståendena från tipspromenaden och jag kommer suga..
Nehe nu ska jag se klart på speedwayen och vänta på att Filip kommer hem från träningen <3

Av bella bexell - 16 juni 2013 21:49

Jaha de är väl nu man säger att sommarlovet börjar på riktigt..
Från måndag till torsdag ska jag spendera mina dagar nere på gullemon på fotbollsskolan, som ledare.. Varför gick jag med på de?! Jag kan ju inte ens spela fotboll!!
Menmen.. Ska ha barn mellan 6-8 år så borde väl fixa de här. Filip kommer även oh bor hos mej ett par dagar och sen åker vi till Västervik och firar midsommar där med hans pappa och Marita :) och på lördag blir de jobb på örs igen.
Vi hörs oh ses.., godnatt

Av bella bexell - 14 juni 2013 14:09

                 

Av bella bexell - 13 juni 2013 11:30

Igår hade vi klasskväll ute vid nossen. Vi badade, åt plus att jag, Moa, Adela och John va ute och körde trampbåt. Så kvällen blev helt okej ändå

Av bella bexell - 11 juni 2013 19:41

Har varit hemma hela dagen idag för jag har känt mej lite hängig senaste dagarna. Så har städat typ halva huset och fixat lite.
Men imorgon blir de skolan igen och niorna har 5-kamp mot lärarna. Spännande...

Av bella bexell - 9 juni 2013 21:54

Har varit oerhört skönt med lång helg, men nu är de slut. Imorgon är de skola oh skit igen.. Men de positiva är att de är sommarlov om 5 dagar!
Men under helgen nu har jag varit på alv, Liseberg, jobbat på örsåsa loge och varit på café linne. Helt perfekt med andra ord, och som avslut på den perfekta helgen myser jag framför Hart of Dixie.

Ovido - Quiz & Flashcards