Alla inlägg under februari 2013

Av bella bexell - 14 februari 2013 20:54

Haft en bra alla hjärtansdag.
Fått paket och kort och massa mys. Men först imorgon ska jag fira "på riktigt" ska hem till älsklingen och få nått..(vill veta vad!!) och mysa lite. Kärlek <3

Av bella bexell - 14 februari 2013 16:15

Det gulligaste i världen måste väll va när man kommer in på en blomstrade och de är fullproppat med män som ska köpa blommor åt sina flickvänner. Alla hjärtans dag är en fin dag!! <3

Av bella bexell - 10 februari 2013 11:37

Städat rummet, varit i kyrkan, lämnat grejer till småkusinerna, pluggat svenska och spanska och nu blir de filmmys innan jag och mamma ska handla och laga mat. Bra söndag må jag säga.

Av bella bexell - 9 februari 2013 18:50

Tävlat i Västervik idag och fick mycket beröm men vann inte, va inte nöjd själv men är väl lite sjåpvkritisk.. Menmen nu blir de soffhäng och ladda inför mello. Underbara helg

Bebismage vare ja...

Av bella bexell - 8 februari 2013 16:09

Äntligen fredag igen! Det firade vi med att mamma och jag gick till stan oh shoppade lite. Nu ska jag vaga ha det lugnt hela kvällen. Mysigt!

Av bella bexell - 5 februari 2013 18:13

Har ingen lust att gå till skolan imorgon, eller egentligen aldrig mer behöva gå men men.. Motivationen kommer väl kanske tillbaka efter lovet igen, hoppas jag.

Av bella bexell - 4 februari 2013 14:43

2 Zumba pass, en långpromenad på 2h och ikväll blir det kickboxning.
Är verkligen på gång nu!! :D

Av bella bexell - 1 februari 2013 07:34

Ny månad, nya tag!
Fredag, första februari, våren är påväg, jag är frisk. Känns som allt håller på oh vända nu. Vem vet, innan veckan är slut kanske allt är som de ska igen.

Ovido - Quiz & Flashcards